جستجو برای:
  • صفحه اول
  • دوره ها
    • برنامه نویسی
      • java
    • سلامتی
      • افزایش وزن
      • کاهش وزن
    • طراحی سایت
      • سئو و بهینه سازی
      • وردپرس
      • ووکامرس
    • سوشیال مارکتینگ
    • نرم افزار
      • پایگاه داده
  • کتاب صوتی
    • موضوع
      • انگیزشی و موفقیت
      • موفقیت و خودسازی
    • نویسنده
      • چارلز داهیگ
      • لوئیز ال هی
  • بلاگ
    • توسعه فردی
    • سبک زندگی
    • سلامتی
    • درس خواندن
    • کتاب و کتابخوانی
    • کسب و کار
  • درباره ما
  • تماس با ما
 
ویانا آکامی
  • صفحه اول
  • دوره ها
    • برنامه نویسی
      • java
    • سلامتی
      • افزایش وزن
      • کاهش وزن
    • طراحی سایت
      • سئو و بهینه سازی
      • وردپرس
      • ووکامرس
    • سوشیال مارکتینگ
    • نرم افزار
      • پایگاه داده
  • کتاب صوتی
    • موضوع
      • انگیزشی و موفقیت
      • موفقیت و خودسازی
    • نویسنده
      • چارلز داهیگ
      • لوئیز ال هی
  • بلاگ
    • توسعه فردی
    • سبک زندگی
    • سلامتی
    • درس خواندن
    • کتاب و کتابخوانی
    • کسب و کار
  • درباره ما
  • تماس با ما
0

ورود و ثبت نام

کتاب صوتی ” قدرت عادت “

۱ فروردین ۱۴۰۱
ارسال شده توسط امیر باقری
انگیزشی و موفقیت ، چارلز داهیگ
68 بازدید
کتاب قدرت عادت چارلز داهیگ
http://viennaacademy.ir/wp-content/uploads/2022/03/000_قدرت-عادت.mp3

معرفی کتاب قدرت عادت اثر چارلز داهیگ

کتاب قدرت عادت که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، برای مدت زیادی در لیست پرفروش ترین های روزنامه نیویورک تایمز بود.‏ و از طرفی در لیست تاثیرگذارترین کتاب ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد قرار گرفت.‏

چارلز داهیگ در کتاب قدرت عادت، تحقیقات علمی و اجتماعی را ترکیب کرده و می نویسد: عادت با الگویی روانشناختی به نام «حلقه عادت» شروع می‌شود که سه فرآیند جداگانه دارد. ابتدا نشانه یا انگیزه(سرنخ) وجود دارد که به مغز شما می گوید وارد مرحله اتوماتیک نسبت به رفتاری خاص شود. بعد از آن، مرحله معمول انجام آن رفتار(روتین) است و مرحله سوم، پاداش است؛ نتیجه و حسی که از انجام آن رفتار برای شخص حاصل می‌شود، و اینگونه حلقه عادت شکل می‌گیرد‏.‏

تمرکز کتاب قدرت عادت، بر نحوه شکل‌گیری تحلیل و تغییر عادت‌ها در افراد، سازمان‌ها و جوامع است.

توصیفاتی از کتاب قدرت عادت

زن جوانی با بدنی ورزیده وارد آزمایشگاه می‌شود. دو سال پیش، او فردی معتاد به الکل و سیگار بود، بسیار چاق بود، از همسرش جدا شده بود، در هیچ شغلی دوام نمی‌آورد و بدهی زیادی هم داشت. اما اکنون، دونده ماراتن بود، در شغل خود موفق و در حال ادامه تحصیل بود. متخصصین مغز و اعصاب این آزمایشگاه، متوجه تغییرات اساسی در الگوی ساختاری مغز او شدند.

بازاریابان شرکت پروکتر اند گمبل (P&G) که در فروش محصول خوشبو کننده محیط با نام فِبریز با شکست مواجه شده بودند، با بررسی ویدئوهای مشتریانی که از این محصول استفاده می‌کردند، ناگهان به الگوی پنهانی رسیدند و با تغییر اندکی در تبلیغات خود، به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سال دست یافتند.

یک مربی فوتبال آمریکایی، بعد از شکست‌های زیادی در دوران مربیگری خود، توانست با یک تیم بسیار ضعیف و با تغییر در الگوهای رفتاری بازیکنانش، موفقیت‌های چشم گیری بدست آورد.

فردی با سابقه فعالیت در تحقیقات دولتی و بهداشت عمومی، مدیرعامل شرکتی درگیر بحران می شود. او بدون هیچ صحبتی در مورد فروش و سود، هدف خود را «ایمنی کارگران» قرار می دهد. این شرکت در حالی که همه در حال فروش سهام آن هستند، به بهترین شرکت داو جونز تبدیل می شود.

یک کشیش جوان و جویای نام، وارد شهری می شود که مردم توجه چندانی به کلیسا ندارند. او با توجه به رفتار مردم آن شهر و عادات آنها، و با کمک همان مردم موفق به ساخت بزرگترین کلیسای کشورش می شود.

این افراد چه چیز مشترکی دارند؟ آنها با تمرکز بر روی الگوهایی که جنبه‌های مختلف زندگی و رفتار ما را شکل می‌دهند، یعنی عادت‌ها موفقیت‌های چشم گیری کسب می‌کنند.

بازاریابی عادت ها (عادت های سازمانی)

عادت‌ها فقط برای افراد تعریف نمی‌شوند. سازمان‌ها هم عادت‌هایی دارند. چالرز داهیگ می‌گوید تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد عادت‌های سازمانی در بین کارکنان شکل می‌گیرد. خود سازمان‌ها نیز سعی دارند تا با استفاده از سرنخ‌ها و پاداش‌های چرخه عادت مشتریان، آنها را متمایل به انجام کاری کنند (خرید محصول یا خدمت خاصی/ تکرار خرید/ افزایش حجم خرید و …).

داهیگ می‌گوید: «سازمان‌ها خیلی خوب می‌دانند که مشتریان چه عادت‌هایی دارند، حتی بهتر از خودشان!». او در این مورد داستان محصول فِبریز شرکت پی اند جی را مثال می‌زند.

همچنین شرکت‌ها می‌توانند نحوه تغییر عادت‌های مشتریان را کشف نموده و سعی کنند آنها را به نفع خودشان تغییر دهند. برای مثال فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت، سعی دارند تا با شناسایی زنان باردار، تمام خریدهای بعدی آنها را به سمت خود بکشانند. تارگت به خوبی می‌داند که یک تغییر در زندگی، می‌تواند باعث تغییر در رفتار خرید افراد شود. بر اساس تحقیقات، بچه‌دار شدن و ازدواج جزو موثرترین موارد در تغییر رفتار خرید افراد هستند. چراکه تمام سرنخ‌های قبلی ما در مورد خرید از بین رفته‌اند و وقت شکل‌گیری عادت‌های جدید فرا رسیده است. تارگت با زیر نظر گرفتن خرید‌های فعلی زنان، اقدام به پیش‌بینی زمان بارداری آنها می‌کند! و بعد از شناسایی، با ارسال کوپن‌های تخفیف برایشان، آنها را به سمت خود (و شکل دادن عادت خرید از تارگت) می‌کشاند.

افتخارات کتاب قدرت عادت

  • بیش از ۱۰۰ هفته در لیست پرفروش ترین کتابهای لیست نیویورک تایمز
  • انتخاب کتاب به عنوان موثرترین کتابها برای مدیران توسط دانشگاه هاروارد
  • جزو پرفروش ترین و محبوب ترین کتابهای سایت آمازون
اشتراک گذاری:
راهنمای دانلود:
  • در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.
دانلود فایل
قسمت 000 قسمت 001 قسمت 002 قسمت 003 قسمت 004 قسمت 005 قسمت 006 قسمت 007 قسمت 008 قسمت 009 قسمت 010 قسمت 011 قسمت 012 قسمت 013 قسمت 014 قسمت 015

پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک

محل نمایش فرم گزارش مشکل دانلود شما.
برچسب ها: چارلز داهیگقدرت عادتقدرت عادت چارلز داهیگکتاب صوتی " قدرت عادت "کتاب قدرت عادت چارلز داهیگ
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • طراحی سایت ارزان ، از چاله بودجه کم ، به چاه اعتماد بر باد رفته!
  • ۵ نکته مهم درباره هوش تجاری
  • کتاب شفای زندگی
  • افزایش فروش اینترنتی از طریق استراتژی های قیمت گذاری مناسب
  • ۱۰ عادت صبحگاهی برای فوق‌العاده شدن
درباره آکادمی ویانا

هدف اصلی ما در راه اندازی ویانا آکادمی، آماده سازی هرچه بهترشما همراهان برای ورود به بازار کار می باشد و سعی کرده ایم تا جدیدترین،با کیفیت ترین و کاربردی ترین دوره های برنامه نویسی را ارائه دهیم و با آسان سازی مفاهیم پیچیده برنامه نویسی ،مسیر را برای شما عزیزان هموارتر کنیم.

  • info@viennaacademy.ir
فهرست سفارشی
  • صفحه اصلی
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

00:00

    ورود

    رمز عبور را فراموش کرده اید؟

    هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت